Dziękujemy za Wasze wsparcie i modlitwę.

sobota, 6 października 2012

Rękodzieła dla Marcinka


Wczoraj ruszyła akcja „Rękodzieła dla Marcinka”. W jej trakcie będzie można zakupić rękodzieła różnych twórców przekazane jako dar dla Marcina a także dzieła przekazane kilka miesięcy temu Kubie Chojneckiemu, który przekazał nam, pozostałą po swojej podobnej akcji, część rękodzieł. „Ponieważ twórcy przekazali swoje dzieła na określony cel realizujemy dalej ich zamierzenia. Chcieliśmy jeszcze raz podziękować rękodzielnikom za pomoc i jednocześnie zwracamy się z prośbą do innych aby wsparli naszą akcję” Mówi tata Kuby.
Osoby, które są zainteresowane czy to przekazaniem rękodzieł czy ich zakupem, proszone są o dołączenie do wydarzenia na Facebooku "Rękodzieła dla Marcinka".

http://www.facebook.com/events/494493233901674/?ref=ts&fref=ts
Przy tym wydarzeniu zbierzemy społeczność, która w bardzo przyjemnej formie będzie mogła pomagać Marcinkowi. Proszę wszystkich o nagłośnienie tej akcji.
Wszystkie rękodzieła będą wystawiane na naszym prywatnym koncie Allegro ale przelewy będą realizowane na subkonto Marcinka w Stowarzyszeniu Limanowska Akcja Charytatywna.
Akcje obsługują dla nas Sylwia Pająk Owca, Edyta Możdżeń oraz Leszek Chojnecki, którym bardzo dziękujemy za pomysł i organizację całego przedsięwzięcia. Rękodzielnicy proszeni są o kontakt z Sylwią Pająk vel Owca sylwiapajakowca@gmail.com 
Tu można zobaczyć i śledzić aktualne aukcje.

Zapraszamy i dziękujemy że jesteście z nami

7 komentarzy:

  1. Witam.Od 22.00 rozsyłam apele do "blogerek-rękodzielniczek".Na razie dotarłam do 87 osób.Oczy mi się kleją,ale działam dalej.
    Dodałam Wasz apel u siebie na blogu,na FB i na nk.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzien dobry!
    Wlasnie dostalam wiadomosc od taty Kubusia!
    Pomozecie? Pomozemy! :)))
    Mieszkam na terenie Niemiec i chetnie poprowadze taka akcje na moim blogu i na Ebay-u.
    Serdecznie pozdrawiam,
    Kasia
    k.urbanska@web.de

    OdpowiedzUsuń
  3. Zamieściłam linka do Waszego bloga:) Z miłą chęcią podaruję dla Marcinka swoje lale :)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. mam nadzieję że nie odp za późno. niestety nawał pracy trochę mnie przerasta. Ja też zrobię jakieś "coś" dla Marcinka ;)
    tylko bardzo proszę o email z info jak to się wszystko ma odbyć?
    ania.is.cool@gmail.com

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. M(aniek)!Wysłałam Ci zasady akcji "Rękodzieła dla Marcinka" na podany adres e-mail :) Pozdrawiam, edit

      Usuń
  5. Kochany Marcinku, Drodzy Rodzice. W końcu zabrałam się za czytanie całego Waszego bloga od początku do końca. Przerażające jak okrutny potrafi być los. Szkoda, że nie potrafię pomóc inaczej jak tylko przekazując rękodzieło na aukcje, ale dobre i to. Mam nadzieję, że moje wytworki przyniosą duży dochód i wspomogą choć troszkę Twoje leczenie Marcinku. Sama jestem mamą 5latka i nie wyobrażam sobie takiej sytuacji.
    Chciałabym Marcinku też wesprzeć Cię na duchu i przysłać Ci chociaż kartkę z kilkoma słowami ode mnie i mojego synka, jeżeli Twoi rodzice wyrażą na to zgodę, proszę o jakiś adres korespondencyjny na kajojcia82@o2.pl
    Pozdrawiam Was gorąco :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem z Wami od początku :) Ostatnio nawet udało mi się wylicytować bransoletkę na aukcjach dla Marcinka :) Bardzo Wam kibicuję i śledzę postępy. Życzę Wam jak najlepiej, a Marcinowi dużo zdrówka!!!!

    OdpowiedzUsuń